Re: Re: Konsola OS 2

Autor: Styropian <vinyl.82_at_interia.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 00:25:28 MET

Użytkownik "mbs" <mbs@granit.univ.szczecin.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.234.1101770189.497.os2@man.lodz.pl...

> A ja tak sobie myślę, że się mylisz i masz problem, gdyż tygodnia
> nie starczy aby przeczytać, to co jest dostępne po wrzuceniu na
> google zapytania o OS/2 :)

To, że mam probelm to ja dobrze wiem

> Można tylko pochwalić belfra, że w ramach owych systemów
> operacyjnych, wymienia system uznawany przez tzw. większość,
> za zabytkowy - tu możesz się wykazać korzystając ze stron
> wskazanych przez Marka i wymienić ECS jako kolejną, rozwijaną
> wersję systemu.

Za strony dziękuję! To,że poznajemy inne systemy to również mnie cieszy,
jednak częstotliwośc i ilość zadań jakie nam
zapodaje do wykonaniu jest olbrzymia. Tym bardziej,że studiuję zaocznie i
poza nauka mam pracę.
A odnosnie sprawozdania z laboratorium , to nie ma to być opis systemu "co i
jak" - bowiem to było na pierwszych
laborkach i miała to za zadanie opanować inna grupa i podesłac nam swoje
sprawozdania.
Dokładnie tu chodzi o konsole oraz o powłoki.

> Tak jak wcześniej pisałem - czytaj to co już dostałeś,
> a spokojnie zrobisz pracę na kilkadziesiąt stron.
>
> A później poproś belfra o płytkę z systemem, wystartuj to
> najlepiej na jakiejś zabytkowej maszynie, popatrz na zajętość
> zasobów i porównaj czasy obsługi plików Worda i Excela z maszyną
> pod jakimś windzianym systemem...

System juz mam i mam go uruchomiony na Virtual PC i jestem troszeczkę
zagubiony - ale to pewnie normalka.

Już teraz dziękuję za wszelką udzieloną mi pomoc!