Re: Re: Konsola OS 2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 06:17:05 MET

A ja tak sobie myślę, że się mylisz i masz problem, gdyż tygodnia
 nie starczy aby przeczytać, to co jest dostępne po wrzuceniu na
 google zapytania o OS/2 :)

Można tylko pochwalić belfra, że w ramach owych systemów
operacyjnych, wymienia system uznawany przez tzw. większość,
 za zabytkowy - tu możesz się wykazać korzystając ze stron
 wskazanych przez Marka i wymienić ECS jako kolejną, rozwijaną
 wersję systemu.

Tak jak wcześniej pisałem - czytaj to co już dostałeś,
a spokojnie zrobisz pracę na kilkadziesiąt stron.

A później poproś belfra o płytkę z systemem, wystartuj to
 najlepiej na jakiejś zabytkowej maszynie, popatrz na zajętość
 zasobów i porównaj czasy obsługi plików Worda i Excela z maszyną
 pod jakimś windzianym systemem...

Do tego wskazanym by było nieco cofnąć się w czasie i porównać
oprogramowanie dostępne wraz z systemem (polski Bonus Pack),
z jego ówczesnymi odpowiednikami pod win95, a także nieco
póżniejszego MS_Office z pakietem Word Perfect Suite 6.1 z 95r.

Dopiero wtedy będziesz mógł powiedzieć, że wiesz o co chodzi.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >