Re: Re: Konsola OS 2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 08:13:58 MET

Styropian wrote:

> Użytkownik "mbs" <mbs@granit.univ.szczecin.pl> napisał

> To, że mam probelm to ja dobrze wiem

> Za strony dziękuję! To,że poznajemy inne systemy to również mnie cieszy,
> jednak częstotliwośc i ilość zadań jakie nam
> zapodaje do wykonaniu jest olbrzymia. Tym bardziej,że studiuję zaocznie i poza nauka mam pracę.

Nie marudź sam tak studiowałem i chętnie bym zaczął od nowa:)

> A odnosnie sprawozdania z laboratorium , to nie ma to być opis systemu "co i
> jak" - bowiem to było na pierwszych
> laborkach i miała to za zadanie opanować inna grupa i podesłac > nam swoje sprawozdania.
> Dokładnie tu chodzi o konsole oraz o powłoki.

A ja bym mu wywałił mixa z wszystkego co można zassać i sprytnie
poskładać w całość - takie właśnie dane (adresy) otrzymałeś:)

OS/2 jest z jednej strony podobny komendami do DOSa, a za razem na tyle
w swej konstrukcjii odmienny i stabilny, że pozwala osiągać skuteczną
współpracę jednocześnie uruchomionych programów spod wielu platform
(DOS,WIN 3.11, Win95 i oczywiście samego OS/2, przy jednoczesnym braku
kłopotów ze stroną kodową przenoszonych między nimi dokumentów.
Oczywiście nie oznacza to, że kłopoty nie występują, ale zawsze znajdzie
się stosowne narzędzie - od tego jest TeamOS/2:)

> Już teraz dziękuję za wszelką udzieloną mi pomoc!

To może tak odnośnie braku informacji na deserek:
http://www.os2ss.com/connect/web.htm :))

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >