Re: Odin w Warp3

Autor: Ihsiak <ihs_at_somewhere.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 07:35:38 MET

Dnia 2004-11-22 02:43, Użytkownik mbs napisał:

> mbs wrote:
> Wypóbowałem na kilku programach i dalej się drze,
> ale nieco inacazej:
> "Can't load/find kernek32.dll (rc=2, module REGISTRY)"
> Chodzi mu o sławny windziany plik registry.dat?
> regsvr32.exe właśnie tego się domaga, a ja mam coś takiego w katalogu
> głównym - ślepe to to czy jak?

  o ile pamietam pe.exe "uruchamia" windzianego exe ale wszystkie
biblioteki musi miec juz przekonwertowane wczesniej za pomoca pe2lx (bo
sam zajmuje sie konwersja tylko tego co uruchamia). Tak przynajmniej
drzewiej bywalo

ps. za niedlugo sie do Ciebie usmiechne ;) bo mam zamiar postawic co
najmniej jednego Warp'a 3 - beda mnie interesowaly Twoje doswiadczenia z
"uzdatnianiem"

pOSdrawiam
Ihs