Re: Odin w Warp3

Autor: Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 07:55:05 MET

On Tue, 23 Nov 2004 07:35:38 +0100, Ihsiak wrote:

> o ile pamietam pe.exe "uruchamia" windzianego exe ale wszystkie
>biblioteki musi miec juz przekonwertowane wczesniej za pomoca pe2lx (bo
>sam zajmuje sie konwersja tylko tego co uruchamia). Tak przynajmniej
>drzewiej bywalo

No to znowu moje 3 grosze. Z Odinem dośwaidczenia mam nikłe, ale
wygrzebałem jakiegoś starego builda, zainstalowałem i bez żadnych
cudowań uruchamiam windziane programy przy pomocy egzekutora PE.

PE <nazwa_exeka_windzianego> <ewentualne_parametry>

Leszek KUBRAK
info@infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932