Re: Odin w Warp3

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 17:07:04 MET

Ihsiak wrote:

> o ile pamietam pe.exe "uruchamia" windzianego exe ale wszystkie
> biblioteki musi miec juz przekonwertowane wczesniej za pomoca pe2lx (bo
> sam zajmuje sie konwersja tylko tego co uruchamia). Tak przynajmniej
> drzewiej bywalo
>
> ps. za niedlugo sie do Ciebie usmiechne ;) bo mam zamiar postawic co
> najmniej jednego Warp'a 3 - beda mnie interesowaly Twoje doswiadczenia z
> "uzdatnianiem"

Z przyjemnością pomogę w przypomnieniu
jak to dawniej bywało z OS/2:)
Kłopoty występują jak zaczynasz mieszać wersje fikspaków powyżej Nr 32,
aby mieć nadal system odzywający się nadal po polsku. Ale jest wyraźnie
opcja, pozwalająca na uzyskanie normalnej stabilności OS/2:)
Pozdrawiam,

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >