Re: Odin w Warp3

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 10:09:53 MET

Jan Waliszewski wrote:

> Genezą odrębności eCS względem OS/2 są m.in różne koncepcje marketingu
> produktów (aktywny w przypadku eCS i pasywny w przypadku IBM). Do tego
> dochodzą różnice w działaniu systemów: pomimo, że eCS to zaktualizowany OS/2
> z dużą ilością dodatkowego oprogramowania, to ma swoje specyficzne problemy,
> chociażby ze względu na inny instalator, i.t.p... W dodatku niejaki TM ma
> również tutaj coś z tym wspólnego...
>
> Jan N. Waliszewski
Właśnie o obserwację rozwoju mi chodzi.
Jak wiecie, bawię się niejako z przekory, starą wersją Warpa-3, która
tak naprawdę w części OS/2 jest już 3/45 z hakiem od Warpa 4.
W części Winos2 ciągle ma jakieś "ale" w sesjach pełnoekranowych, choć w
sesjach okienkowych jest nad podziw stabilna, a całość przysparza mi
wiele radości - szczególnie gdy systematycnie padają okoliczne
windzianki.

Nie jestem jednak zatwardziałym konserwatystą - nowe i o dobrym, zdrowym
rodowodzie jest baaaaardzo interesujące!

Poza tym - rozbicie tematów jest szkodliwe z punktu widzenia marketingu,
o którego aktywności wspomniałeś.
Co zarzuca się Teamowi i Grupie? - elitarność!
No cóż nie każdego stać na to, by iść za owczym pędem:)

Jeżeli więc nowe ma mieć widoczny i solidny fundament to połączenie
stron powinno być wzięte pod uwagę.

Jeżeli jednak uznacie, że powinny istnieć dwie grupy dyskusyjne to można
by na stronach Team OS/2 dodać stosowne informacje o ECS, uzupełnić logo
i rozwijać ten właśnie kierunek.
Pozdrawiam,

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl