Re: Odin w Warp3

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 09:50:13 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> Ależ nikt Ci nie broni tam zajżeć.

OK - myślałem jednak o możliwości połączenia - jeżeli oczywiście nie
wporowadzi to bałaganu.

> I maleńka prośba. Admin serwera jak na razie nie poprawił nic,
> więc uważaj jak wysyłasz odpowiedzi, bo każdy twój list dostaję
> dwa razy : z grupy i od ciebie prywatnie.

Zauważyłeś mały problem - muszę paniętać przyciskając Re:Mail
i ręcznie wycinać część adresu, który sam się pakuje.
Teraz wyciąłem - proszę o sprawdzenie czy jest ok:>
Pozdrawiam,

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >