Re: Re: Wykres

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 08:50:03 MET

Bartosz Tomasik wrote:

> Przegladnalem to cudo i rzeczywiście niezły kombajn ;) ale dla OS/2 tak
> naprawde wystarczyły by z tego pewnei ze dwa moduły, które notabene
> pewnie trzeba będzie jakoś logicznie przystosować (bo fajnie by było
> jakby działało to w pm, prawda?).

Tu się całkowicie zgadzamy - trzeba wydłubać z kombajnu osobne programy.
Z budowy kombajnu wynika, że łączy je tylko nakładka.
Biorąc pood uwagę logikę działania kombajnu, to całkiem prawdopodobną
jest doskonała logika jego modułów i DOSowe wyjście awaryjne okaże się
zbyteczne.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >