Re: Re: Wykres

Autor: Bartosz Tomasik <ihsiak_at_REMoVECAPS2.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 19:25:38 MET

Użytkownik mbs napisał:

> Napisałem do Autora, że jak będą trudnośći z kompilacją, to pod OS/2
> wystarczy nawet wersja rozdzielająca MatGrafa od kalkulatora i
> umożliwiająca im pracę w oknach DOS. (terez jest obowiązkowo
> pełnoekranowa wersja DOS i może pracować tylko jeden z programów.
> Mnie zaskoczyła logika tych narzędzi - wreszcie coś normalnego
> - i to kieee....eeedy napisane! - facet robiąc kalkulator dla uczniów z
> podstawówki wyprzedził o parę lat poważne firmy.
>
> Spróbuj zrobić takie proste obliczenie: y=-1-sin(Pi/3)-1 na kalkulatorze
> HP albo Polycalc - trzeba skończyć półroczny kurs:)

Przegladnalem to cudo i rzeczywiście niezły kombajn ;) ale dla OS/2 tak
naprawde wystarczyły by z tego pewnei ze dwa moduły, które notabene
pewnie trzeba będzie jakoś logicznie przystosować (bo fajnie by było
jakby działało to w pm, prawda?). I probowałbym raczej virtual pascalem
niż free... (jakoś odrobinkę bardziej mu ufam).

pOSdrawiam
  Ihsiak