Re: Re: Wykres

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 18:58:51 MET

Ihsiak wrote:

> ps. jakbyście potrzebowali jakiejś pomocy przy tym programie
> do wykresów to dajcie znać :)

Zassałeś go? - podałem na grupę bez głównych plików dźwiękowych - ten
skurczybyk gada. Walniesz się w równaniu, a on Ci mówi, żebyś poprawił.
Żebyś widział uczniów jak się do teggo dorwali. Dotyczczas żaden program
nie przechodził, bo trzeba było wpisywać tajemne zaklęcia żeby wykreślił
krzywą albo podał wynik. Tu wpisujesz do kalkulatora tak jak stoi w
równaniu i masz wynik - bez kombinacji "co ma być pierwsze, a co jeszcze
przed tym pierwszym".

Napisałem do Autora, że jak będą trudnośći z kompilacją, to pod OS/2
wystarczy nawet wersja rozdzielająca MatGrafa od kalkulatora i
umożliwiająca im pracę w oknach DOS. (terez jest obowiązkowo
pełnoekranowa wersja DOS i może pracować tylko jeden z programów.
Mnie zaskoczyła logika tych narzędzi - wreszcie coś normalnego
- i to kieee....eeedy napisane! - facet robiąc kalkulator dla uczniów z
podstawówki wyprzedził o parę lat poważne firmy.

Spróbuj zrobić takie proste obliczenie: y=-1-sin(Pi/3)-1 na kalkulatorze
HP albo Polycalc - trzeba skończyć półroczny kurs:)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >