Re: Re: Wykres

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 04:08:42 MET

Pisałem o przyjaznym programie pod DOS, odszukałem jego autora i jak
przystało na solidną firmę przesłał program.
Działa bez żadnych uwag.
Interface jak z bajek Disneya sugerował by, że jest przeznaczony dla
przedszkolaków, lecz niejeden student z przyjemnością z niego skorzysta.

Szybka odpowiedź - iście w stylu Team-OS/2, była dla mnie miłą
niespodzianką. Załączam całą treść korepondencji:

A. Mazur - AMPartner.pl wrote:

> Witam

> Problem tkwi w starych kompilatorach Turbo Pascala, które generowały kod
> który przestał się wykonywać na szybkich komputerach.
> Jest gdzieś na to poprawka na stronach Borlanda - także taka która poprawia
> pliki .EXE.

> Dołączam program który posiada w sobie program do robienia wykresów -
> jest to uproszcozna ale chyba bardziej niezawodna wersja tego programu
> wykres + różne pierdoły.
> Name: am.zip

> Gdyby bardzo panu zależało to mógłbym wyszukać gdzieś te kody źródłowe,
> [...]

Pytanie do grupowiczów brzmi: ugryziemy ten program dla potrzeb OS/2 - w
końcu może zaistnieje coś bardziej przyjaznego, a jednocześnie solidnego
w tym temacie? No i oczywiście nie zaginie tak fajne narzędzie.

Pozdrawiam i życzę miłego, przedłużonego wekendu,

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >