Re: Robienie ulotek/wizytowek pod OO/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 22:16:50 MET

On Tue, 09 Nov 2004 07:46:41 +0100 (CET), Leszek KUBRAK wrote:

>Bardzo prosto.
>W Templates masz Labels i on cię poprowadzi przez czarodzieja.
>Działa bardzo ładnie. Możesz wydrukować zarówno cały arkusz jak też zadaną
>liczbę etykiet/wizytówek poczynając od wskaznego miejsca (wiersz, kolumna).

No wlasnie nie poprowadzil mnie za reke - nie wiedzialem, ze rows/columns to cos,
czym sie reuluje ilosc etykiet na strone... :) No i musze powiedziec, ze by default orbia
sie etykiety, ktore wychodza poza obszar drukowania mojej drukarki, a zadany
sposob przedstawiani ich rozmiejscowienia na stornie skutecznie uniemozliwia
wizualna ocene, jakie beda marginesy... Ale ogolnie calkiem fajnie...

...gdybym pamietal, ze poprawne drukowanie w OO/2 beta3 graniczy z
niemozliwoscia. Pokickal mi wszystko, co sie da, do pliku nie drukuje, a w pdfie nie
mam polskich liter. Uratowal VPC i OO pod winda. Szkoda tylko, ze to, co miesci sie na
stronie w OO/2 nie koniecznie miesci sie na stronie w OO pod winda. Taka juz
kompatybilnosc miedzyplatformowa tego pakietu :(