Re: Robienie ulotek/wizytowek pod OO/2

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 04:38:19 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> No wlasnie nie poprowadzil mnie za reke - nie wiedzialem, ze rows/columns to cos,
> czym sie reuluje ilosc etykiet na strone... :) No i musze powiedziec, ze by default orbia
> sie etykiety, ktore wychodza poza obszar drukowania mojej drukarki, a zadany
> sposob przedstawiani ich rozmiejscowienia na stornie skutecznie uniemozliwia
> wizualna ocene, jakie beda marginesy... Ale ogolnie calkiem fajnie...
>
> ...gdybym pamietal, ze poprawne drukowanie w OO/2 beta3 graniczy z
> niemozliwoscia. Pokickal mi wszystko, co sie da, do pliku nie drukuje, a w pdfie nie
> [...]

Właśnie z takich powodów stosuję omówiony wceśniej sposób gazdy:)
Co ciekawe - można do pola tekstowego poprzez wstaw specjalnie, czy też
poprostu przez ctrl+ins/shift+ins zapakować grafikę jako podkład tekstu,
logo, czy rysunek. Co wysmażysz to masz.
Czy więcej pracy? - postaraj się nie pchać autobusu - pódź piechotą -
łatwiej, no... - chyba, że już masz z górki:)
Jak są niezgodności w wymiarze strony, robisz raster przy pomocy tabeli,
drukujesz i wiesz ile masz miejsca.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >