Re: Re: Rejestracja hostname w DNS (pilne)

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 09:12:32 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Ale moze da sie to jakos rozwiazac Adamie? Ja sie na tym kompletnie nie znam, ale
> moznaby jakos pomoc ;) Ze swojej strony powiem, ze mozna pytac ew. na
> comp.os.os2.*

TCPCFG.EXE na pierwszej stronie ma ustawienie automatyczny DHCP, który
uaktywnia opcję DDNS - potrzebna jednak jest dokładna nazwa domeny,
której mi początkowo nie podano. W trakcie routingu wpisane dane są
sprawdzane, więc wpisanie czegoś z sufitu nie daje rezultatu.
Dopiero po błędnym podaniu adresu redaktora Polskiego Radia, dostałem
pełną nazwę w zwrotce mojej poczty.
I tu przyznam się, że dla ominięcia problemu użyłem ustawień manual i do
dziś nie bawiłem się w zmianę na "auto".
O ile dobrze pamiętam, to plik \\mtpn\bin\setup.cmd, na końcu ma linię
podającą nazwę domeny - oczywiście jak uaktywnimy opcję "auto" i
wpiszemy co trzeba w stosownych okienkach (Network i Hostnames).

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >