Re: zaginione partycje

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 09:34:22 MET DST

>Znalazłem, pobrałem wersja dla OS/2 bardzo ładnie czyta dysk.

>Powinienes miec sterte plikow tekstowych. Ale skoro nie ma, to >zalczam. Sorry, ze tak pozno, ale w sesji jak nie odpowiem od >razu, to zapominam.

LECHU !!! DZIĘKI!!

"7) Recover a 'lost' or damaged HPFS...." - to je to!!

> Pewnie juz sam znalazles ;)

Nie miałem kiedy szukać - przeżyłem małe urwanie d...
Odrobiłem straty, ale dysk mam zachowany - i już jak się uspokoi pobawię
się draniem - już myślałem, że trzeba będzie się poddać i zrobić
formacik, ale teraz nie daruję mu!

Tak jak meldowałem wcześniej DFSEE podaje nieprzyzwoicie dokładne dane o
alokacji plików na dysku, a taki naturalnie uwalony dysk to skarb do
celów doświadczalnych - szczególnie jak się wie, gdzie i co na nim było
:))

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >