Re: Re: Rejestracja hostname w DNS (pilne)

Autor: nan <nan_at_psi.com.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 09:56:40 MET DST

Użytkownik mbs napisał:

> TCPCFG.EXE na pierwszej stronie ma ustawienie automatyczny DHCP, który
> uaktywnia opcję DDNS - potrzebna jednak jest dokładna nazwa domeny,
> której mi początkowo nie podano. W trakcie routingu wpisane dane są
> sprawdzane, więc wpisanie czegoś z sufitu nie daje rezultatu.
> Dopiero po błędnym podaniu adresu redaktora Polskiego Radia, dostałem
> pełną nazwę w zwrotce mojej poczty.
> I tu przyznam się, że dla ominięcia problemu użyłem ustawień manual i do
> dziś nie bawiłem się w zmianę na "auto".
> O ile dobrze pamiętam, to plik \\mtpn\bin\setup.cmd, na końcu ma linię
> [...]

DDNS uaktywnia się dodatkowym "checkboxem".
Ale to nie rozwiązuje sprawy. Po pierwszym reboocie wyskakuje okienko
programu "ddnsfg.exe", w którym trzeba wpisać nazwę swojego hosta.
Niestety po wpisaniu program nie dogaduje się zerwerem win2k.
Podobnie stosując polecenie snupdate dosteje bląd -12 - no response from
serwer.

Nazwę swerera oczywiście wpisuję poprawnie (domyślenie ustawia się
"ns-update.corp.domena.org").

pozdrawiam