Re: Problem z pamiecia podczas bootowania - odslna pierwsza

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 01:38:38 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Ten mail bedzie bardzo niekonkretny, bo nie jestem w domu i nie moge cytowac
> komunikatow o bledach ;)
>
> Mojemu ojcu posypal sie OS/2 (ACP1). Do tej pory, jak ladowalem sterowniki
> uniaudio, to chodzil jakis czas, po czym przy ktoryms boocie wypisywal podczas
> ich ladowania, ze ma za malo pamieci, czy cos takieog (512 MB RAM).
> Wystraczylo je zaremowac, zeby wszystko chodzilo (z wyjatkiem dzwieku).
>
> Teraz przez telefon dostalem informacje, ze znow sie posypal - tym razem na
> USB. Zeremowanie samych USB pomoglo chyba na chwile - komputer wiesza sie i
> [...]

Miałem podobne numery, po przejściu na nową maszynę - upgrade biosu było
specyfikowane dla windy. Po zmianie na wersję fabryczną, komp odżył,
lecz okazało się, że ustawienia czasów są niekoniecznie najlepsze -
czasem nadal ma przysiady i mieli dyskiem jakby w miejscu (przy szybszym
ustawieniu takie mielenie powoduje zwis).
Wymieniłem też pamięć - ta, która była w nim pierwotnie przez sam BIOS
była sprawdana trzykrotnie - obecnie tylko raz - widocznie - zgodnie
zresztą z sugestią Leszka była lekko uwalona.

Tak więc albo ustawienia, albo pamięć.

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >