Czy kto pamiŕta? (dawniej zaginione partycje)

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 01:54:22 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> [...]

Dzięki pomocy Dominika urucomiłem wreszcie to cudo.
Należało pobrać nie wersję dyskietkową, lecz obraz CD, czyli iso.
Po wydłubaniu programu dla OS/2 okazało się, że DFSEE widzi cały dysk.
Widzi uwalone partycje i zapisuje wszystko niesamowicie szczegółowo na
dysku w pilkach LOG, podając wręcz klastry w których siedzą katalogi (na
partycjach czynnych).

Można z tego zrobić piękny recover, lecz jak?? - na to nie wpadłem:)

Jest opcja przywracania partycji, lecz z konkretnego pliku (sądzę, że
utworzonego przed awarią - ale tego nie wykonałem).
Jest też skrypt do przywracania partycji, lecz mam pietra, żeby włączyć
to bez konsultacji.

Ogólnie dzięki wcześniejszemu nagraniu całości systemu na CD i
poleconemu przez Was programowi easy recover, mam dziurę w danych rzędu
trzech - czterech dni. Niestety należało by odtworzyć kilka plików -
stąd te moje kombinacje.

Czy ktoś pamięta jak robi się recover partycji przy użyciu DFSEE?

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >