Re: Re: Kilka pytaä

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 23:16:18 MET DST

Wojciech Gazda <gazda@fema.wywalto-krakow.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Obawiam się, że tylko któryś z droższych Matroxów: Parhelia jeśli dodano
> obsługę do SNAP-a, może G550. Na 22" monitorze w takiej rozdzielczości
> będziesz potrzebował minimum 100Hz odświeżania, 80-87Hz jest wystarczające
> dla 19".

Właśnie tak patrzę, bo z specyfikacji znalezionej na nvidia.com, to moja
grafika czyli geforce2 mx400 wyciąga 75Hz w 2048x1536 - nie mam jednak
zamiaru sie tak żyłować, 1 1600x1200 jest ponad 100Hz co by było już
dobrym wynikiem. W sumie jest lekko mniej niż to co może max monitor,
tylko zastanawia mnie ta jakość.

> Z innych kart, np. Radeon 9800 Pro powyżej 1280x1024 nie wyciąga nawet 80Hz
> ze Scitechem i obawiam się że inne względnie tanie karty też nie wydolą.

CZyli z tym sterownikiem będzie tak źle? Sąziłem że scitech daje pełną
gamę odświeżania, o ile monitor oczywiście oferuje dostatecznie duże
odświeżanie i tak samo karta graficzna. Czyżbym się mylił tak strasznie?

> Jeszcze jedna rzecz: ile masz zamiar dać za CRT 22''? Jeśli jakoś
> rozpaczliwie mało (mniej niż parę tysięcy) to odradzam: parszywe kineskopy
> dają teraz do low-endowych modeli.

Mam zamiar kupić iilyamę vision master pro 512 czyli ha202dt - oparta na
diamondtronie, zbiera bardzo dużo dobrych recenzji, jednak trzeba do niej
dobrą grafikę dołożyć. Gadałem z jedną osobą która ma gedorce i się jej
bardzo podoba obraz, się wszytsko okaże właśnie. Może ten geforce
wystarczy, zwłaszcza jak go upośledzić o ten filterek na wyjściu. Co
sądzisz o tym monitorze?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564