Re: Re: Kilka pytaä

Autor: Wojciech Gazda <gazda_at_fema.wywalto-krakow.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 22:32:00 MET DST

Ninik wrote:
> Wojciech Gazda <gazda@fema.wywalto-krakow.pl> nakombinował(a) coś takiego:

> A tak BTW: jaka jest dobra karta do OS/2, która wyciąga dobre odświeżanie
> przy dużych rozdzielczościach? Postanowiłem kupić sobie zamiast
> badziewnego LCD 17" lepiej jakieś porządne CRT 22". Kandydat wyciąga
> 2048x1536 w 87Hz - co polecacie ciekawego do niego by podobne
> rozdzielczości urzezywistniać? :)
> Główne kryterium ostrość obrazu.. :)

Obawiam się, że tylko któryś z droższych Matroxów: Parhelia jeśli dodano
obsługę do SNAP-a, może G550. Na 22" monitorze w takiej rozdzielczości
będziesz potrzebował minimum 100Hz odświeżania, 80-87Hz jest wystarczające
dla 19".

Z innych kart, np. Radeon 9800 Pro powyżej 1280x1024 nie wyciąga nawet 80Hz
ze Scitechem i obawiam się że inne względnie tanie karty też nie wydolą.

Jeszcze jedna rzecz: ile masz zamiar dać za CRT 22''? Jeśli jakoś
rozpaczliwie mało (mniej niż parę tysięcy) to odradzam: parszywe kineskopy
dają teraz do low-endowych modeli.

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *