Kilka pytań

Autor: KED <Krzysztof.Dmytrow_at__no_spam_please_univ.szczecin.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 09:31:35 MET DST

Witam;

Właśnie postawiłem sobie OS/2 Warp 4 i od razu mam parę pytań i wątpliwości:
1. Jakimś dziwnym trafem "zniknął" mi z systemu napęd CD-ROM. Czy
wystarczy go przywrócić w Slective install, czy muszę coś grzebać w
configu i autoexecu?
2. Jak sprawić, ażeby przy zamykaniu systemu nie wyłączały się twarde
dyski? Mam bowiem coś takiego, że przy zamykaniu systemu w dyskach
słychać dosyć nieładny stuk i po resecie komputer nie chce startować -
muszę go wyłączyć i włączyć.
3. Jak poznać, czy jest to wersja US, czy UK i czy ma to jakieś
znaczenie (chodzi mi o FixPacki - przy okazji, jaki jest najnowszy)?
4. Skąd ściągać sterowniki? Na stronie IBM support już się zakończył.
Chodzi mi o sterowniki do: Zintegrowanej grafiki i810, zintegrowany
dźwięk w mostku południowym 82801AA, sieciówka Realtek RTL bodajże 8029,
mysz Genius Net Mouse Pro - na stronach producentów są raczej tylko
sterowniki dla Windows (ewentualnie dla Linuxa, chociaż te zazwyczaj nie
działają :-).
5. Obecnie zainstalowałem sobie Warpa na drugim dysku na partycji
primary z HPFS. Na pierwszym dysku mam dwie partycje Windows Fat32 - na
razie Warp ich nie widzi. Czy jeżeli użyję programu do odczytu partycji
Fat32 dla OS/2 (jest chyba cos takiego), to czy nie pochrzanią mi się
litery dysków?

z góry dzięki za wszelką pomoc

pozdrawiam
Krzysiek