Re: Re: Mozilla

Autor: Rafalz <rav-z_at_gazeta.costuskresl.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 19:21:44 MET DST

Ninik wrote:
> Rafalz <rav-z@gazeta.costuskresl.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Okazało się, że mój kontroler do usb ma jakiś defekt. Pewnego pięknego
> dnia zaczął dziwnie jakoś działać i to był problem. Z tym jednak który
> dokupiłem (bo chciałem USB 2.0, a po drugie brakłoby mi już portów usb)
> działa wszystko dobrze, fakt faktem nie potrafiłem go porządnie na
> początku skonfigurować.

A to trzeba konfigurowac? Nie wystarczy podlaczyc? U mnie to jest plug&play.

Pozatym nie przekonales mnie, bo jak sadze podalbys tutaj rozwiazanie
problemu...

> Chociażby coś takiego umożliwia umieszczenie obrazu prosto na www.
> http://pl.ecomstation.ru/apecs.php?action=item&id=844
> Do tego większość programów potrafi u mnie z tunera tv łapać obraz,
> również z wejścia, gdybym podłączył cyfrówkę pod to otrzymałbym prostą
> kamerkę.

To nie o to chodzi. Chce w rzeczywistym czasie rozmowy spogladac przez
kamerke w oczy a nie ogladac galeryjke pt. "Ja w czasie rozmowy z kims
tam". Po drugie to wcale nie takie proste jak ci sie wydaje. Ten program
musi z czyms byc kompatybilny albo miec wersje na inne systemy. Po
trzecie czy to jest winos/2?

Jak na razie to nie dziala... A nawet jesli, to jest to czysta teoria bo
nie ma kamerki, ktora dziala z OS/2 i wysyla na zywca obraz z niej do
neta, a jesli jest to pewnie jest niekompatybilna pod wzgledem
software'owym z calym swiatem.

> IBM jakiś czas temu wypuszczał jakiś sterownik do Swojego thinkpada, z
> tego co pamiętam (ale mogę się mylić) właśnie z bluetooth.

To znaczy na toshibie lub innym compaq juz nie dziala?

> Co do wifi to z
> obsługą tego pod os/2 nie ma problemu. Ostatecznie nie jestem w sieci
> WiFi, ale z tego co wybadałem temat to spokojnie to możliwe. Leszek Kubrak
> używa kilkau kompów z Wifi.

Leszek to w ogole jest Guru. Pare razy mi bardzo pomogl...

> Co do Palma to będzie on pod usb.

No wlasnie nie bedzie. Niedawno kupilem palm zire 71 i do os/2 nie ma.
Rowniez na stronach producenta...

> Co do komórki - moja podłączana jest na
> com'a i działa sobie spokojnie. Mogę sobie w wygodny sposób np buszować po
> książce adresowej.

To troche bez sensu, bo caly urok pary PC-KOMORKA to gprs via bluetooth
czy wifi: komorka w kieszeni a laptop miedzy supreme a nachos w
pizzahut. Albo na stoliku w pociagu. Hehe.

Pozatym co z kalendarzem, alarmami itp? Z jakim oprogramowaniem
wspolpracuje? Z tego co pamietam z pimow to Lotus Organizer lub OO jest
dostepny ale nie wspiera on synchronizacji z telefonami...
Linki pliss.

> [Debesciarskie prezentacje]
> Jakoś nie zetknąłem się do tej pory z tym problemem.

Nie czytasz tej listy? Lewhoo mial taki problem niedawno. Czemu mu nic
nie doradziles?

> Jest jeszcze Gimp, ale ja go nie znoszę, do tego kilka programów pod javę,
> sam mam jednak swój obskoczony zestaw.

No czyli nie ma.

> Pendrive chodzi jako napęd dysków pod usb. Nie ma tu wielkiej filozofii.

No czyli nie powstal. Miales podac linka a nie pisac o pendrajwie ;-)

> Jedyne co mi wiesza wszystko to Mozilla, wystarczy ją jednak wykillować i
> spokój, process killera też nie miałeś?

Znaczy jest kiepsko napisana? SOA1; a co do 2 kwestii, mialem np.
Watchdoga ale doskonale wiemy, ze te processkillery o ile same dzialaja
w takiej chwili to zabijaja tylko to co chca. Zreszta drugi proces
pmshella rzadko kiedy podnosi powloke przez co trzeba cwiczyc 3 palce.

> upiększają system jeszcze dodatkowo, dodają jakieś półprzezroczystości

Pseudoprzezroczystosci a to juz jest roznica :-D

> Co do gierek to nie
> powiesz mi za to, że też możesz wszystkie u siebie uruchomić? Oczywiście
> poza VPC.

Pod VPC to mozna se w pasjansa pograc i nic wiecej. To jeden, pozatym
nie mowilem, ze we wszystkie.

2002?

> Nie mam pojęcia jak z firewire, co do usb, w tym usb2 to są. Zarzuć sobie
> cw-usb - ten sterownik pozwala dostać się do urządzeń, które są na usb i
> oparte dodatkowo o jakiś standard przenośnych dysków. Tak działa
> wspomniany czytnik pamięci mój, a powinien wszelki ipod o ile jest
> standardem.

A co jesli nie jest, a jest przedmiotem mojego pozadania?

> Wiem oczywiście, że podobne to do macowego designu, jednak nie pochodzi to
> z tego - wziąłem tełko sobie z ADCDC, który ma conajmniej dwa lata.

Ten typ interfejsu ma ze 4 lata wiec na ADCDC to pewnie sobie ukradli.
A tobie sie mak podoba, heheheh...

> www.real.com? Nie pamiętam dokładnie.

Tu sa wersje tylko do unixa, linuxa, maka, winde, irxa, aixa, solarisa,
unixware'a i hpux-a. Nie piszesz chyba o tej wersji co to z winos2 ledwo
co dzialala (uruchomiala sie i nic pozatym)?

> Problem w tym, że sam nie mam, ale znam osoby które mają ;)

To ze znasz Piaska i masz paszport Polsatu to nieco malo by porownywac
te 2 platformy...

> Nie masz chyba tak daleko do mnie? Przyjedź to zobaczysz sam ;)

Przeewangelizowalbym Cie bardziej niz ty mnie :-D

zdrowko

--
rz