Re: Re: Mozilla

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 17:55:59 MET DST

Rafalz <rav-z@gazeta.costuskresl.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> No wlasnie dales przyklad 14 kwietnia br. w watku "myszka usb":

Okazało się, że mój kontroler do usb ma jakiś defekt. Pewnego pięknego
dnia zaczął dziwnie jakoś działać i to był problem. Z tym jednak który
dokupiłem (bo chciałem USB 2.0, a po drugie brakłoby mi już portów usb)
działa wszystko dobrze, fakt faktem nie potrafiłem go porządnie na
początku skonfigurować.

> Jakie. Prosze o linka do stron z opisem programu.

Chociażby coś takiego umożliwia umieszczenie obrazu prosto na www.
http://pl.ecomstation.ru/apecs.php?action=item&id=844
Do tego większość programów potrafi u mnie z tunera tv łapać obraz,
również z wejścia, gdybym podłączył cyfrówkę pod to otrzymałbym prostą
kamerkę.

> Jak nie dawno opisywales to nie bylo. Prosze o linki :-)
> Tylko moze nie ten:

IBM jakiś czas temu wypuszczał jakiś sterownik do Swojego thinkpada, z
tego co pamiętam (ale mogę się mylić) właśnie z bluetooth. Co do wifi to z
obsługą tego pod os/2 nie ma problemu. Ostatecznie nie jestem w sieci
WiFi, ale z tego co wybadałem temat to spokojnie to możliwe. Leszek Kubrak
używa kilkau kompów z Wifi.

> Na czym?

Np RSJ?

> Napiszesz sobie sterownik? Na coma? :-D

Co do Palma to będzie on pod usb. Co do komórki - moja podłączana jest na
com'a i działa sobie spokojnie. Mogę sobie w wygodny sposób np buszować po
książce adresowej.

> Co z tego skoro sa nieprzenosne :-) Widac to bylo ostatnio w jednym z
> watkow.

Jakoś nie zetknąłem się do tej pory z tym problemem. Sam bym po prostu
stworzył pdf'y i nie miał z tym problemu nigdzie indziej. Nie wiem jak
Lewhoo, ale mój brat za pomocą OpenOffice'a sobie mówił że spokojnie
radzi, specialnie ostatnio mu upgrade'owałem okres ważności tego programu
;)

> Corel6? WinOS/2? Hmm...

Jest jeszcze Gimp, ale ja go nie znoszę, do tego kilka programów pod javę,
sam mam jednak swój obskoczony zestaw.

> A jakiz to wspanialy sterownik powstal do USB od czasu naszej ostatniej
> rozmowy na ten temat? Prosze o www. :-) Serio bo se sprawdze na wsebie w
> virtualpc :-)

Pendrive chodzi jako napęd dysków pod usb. Nie ma tu wielkiej filozofii.
Sam niedługo będę miał takie urządzenie - po prostu klikasz i masz dysk.
Również na takiej zasadzie działa mój czytnik kart pamięci.

> Nie, ale akurat ta powloka ze stabilnoscia to wiele nie ma wspolnego :-)

Jedyne co mi wiesza wszystko to Mozilla, wystarczy ją jednak wykillować i
spokój, process killera też nie miałeś?

> No nie wiem.

Z mBankiem nie ma problemu jakoś.

> No ikonki to uosobienie mojego dazenia do piekna ;-). Jakbysmy mazali
> zarnem po jaskiniach to nie postalo by zadne dzielo sztuki. To sie
> nazywa postep a nie przyzwyczajenia windziane :-p

No mój pulpit nie należy do brzydkich moim zdaniem, a ikonki w większości
pochodzą z beos'a właśnie. W eCS 1.2 jak oglądałem nie należy to do
brzydkich, mam jednak jeszcze tego pierwszego. Jest kilka pakietów które
upiększają system jeszcze dodatkowo, dodają jakieś półprzezroczystości do
okienek i podobne, kwestia tego czy komuś to potrzebne, dla mnie to jak
mam skonfigurowany system jest nie tylko w sposób funkcjonalny, ale też i
prosto i czytelnie. Moim zdaniem jest w porządku, gdybym chciał
wyglądałoby to zupełnie inaczej, ale czy chce? :) Co do gierek to nie
powiesz mi za to, że też możesz wszystkie u siebie uruchomić? Oczywiście
poza VPC.

> A jaki program podlaczy tego iPoda do systemu? Pozatym do OS/2 nie ma
> sterownikow na firewire i usb 2 chyba. Prosze o linka jesli jestem
> nieuswiadomiony:-) Darmowego ofcurs.

Nie mam pojęcia jak z firewire, co do usb, w tym usb2 to są. Zarzuć sobie
cw-usb - ten sterownik pozwala dostać się do urządzeń, które są na usb i
oparte dodatkowo o jakiś standard przenośnych dysków. Tak działa
wspomniany czytnik pamięci mój, a powinien wszelki ipod o ile jest
standardem.

> Pieknie, a wiesz ze brushed metal to mac?

Wiem oczywiście, że podobne to do macowego designu, jednak nie pochodzi to
z tego - wziąłem tełko sobie z ADCDC, który ma conajmniej dwa lata.
Chodziło tylko o coś nierozpraszającego. Spokojnie.

www.real.com? Nie pamiętam dokładnie.

> Problem w tym, ze ja uzywalem/wam os/2 a ty maka widziales na zdjeciu.

Problem w tym, że sam nie mam, ale znam osoby które mają ;)

> Oczekuje szeregu linkow do w.w. rzeczy i odszczekam wszystko.

Nie masz chyba tak daleko do mnie? Przyjedź to zobaczysz sam ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564