Re: Re: Mozilla

Autor: Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_teamos2.org.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 01:02:51 MET DST

On Wed, 09 Jun 2004 19:21:44 +0200, Rafalz wrote:

>Nie czytasz tej listy? Lewhoo mial taki problem niedawno. Czemu mu nic
>nie doradziles?

Ekhm, ekhm, ogolnie to uwazam, ze powinienes sobie stad pojsc, bo nie za bardzo
rozumiem twoje proby nawrocenia nas na... cos. Istnieje spore prawdopodobienstwo,
ze gros z uczestnikow tej listy ma wieksze doswiadczenia z rozmaitymi systemami
operacyjnymi niz ty, i to nie tylko w celu "robienia debesciarskich prezentacji" czy tez
"gadania przez kamerke z dziewczyna z ;) delegacji" (wionie niesamowitym
profesjonalizmem).

No ale poniewaz mowisz o mnie, to odpowiem.

Nie podoba mi sie Impress w OpenOfficie. Uwazam, ze cierpi na syndrom linuxa - czyli
papugowanie tak i zlego, jak i dobrego, rozwijanie "wierzchu" a nie patrzenie wglab.
Ale mniejsza o to.

Wazne, ze jak zainstaluje OO na windozie czy linuxie, to odtworze tam w pelni
poprawnie prezentacje z OS/2. Jakie masz inne przenaszalne rozwiazanie?