Re: Re: Mozilla

Autor: Rafalz <rav-z_at_gazeta.costuskresl.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 15:30:18 MET DST

Ninik wrote:

> Mam na usb czytnik kart pamięci, myszkę, klawiaturę, dysk twardy i
> drukarkę. Wszystkie urządzenia chodzą znakomicie.

No wlasnie dales przyklad 14 kwietnia br. w watku "myszka usb":

> Również jest oprogramowanie do tego celu.

Jakie. Prosze o linka do stron z opisem programu.

> Zarówno do jednego jak i drugiego są sterowniki pod os/2.

Jak nie dawno opisywales to nie bylo. Prosze o linki :-)
Tylko moze nie ten:

> Też nie przerabiałem, ale DVD nagrywać można.

Na czym?

> Niedługo będę miał palma, oczywiście również na usb i wiem że będzie
> śmigał pod os/2.

Napiszesz sobie sterownik? Na coma? :-D

> Jedno i drugie jest możliwe.

Co z tego skoro sa nieprzenosne :-) Widac to bylo ostatnio w jednym z
watkow.

> Zaskoczę Cię ale te programy które mam mi wystarczają, embellish +
> jphotobrush, a na dodatek corel Photopaint.

Corel6? WinOS/2? Hmm...

> Tego też nie rozumię? Z nimi też nie ma problemu przecież.

A jakiz to wspanialy sterownik powstal do USB od czasu naszej ostatniej
rozmowy na ten temat? Prosze o www. :-) Serio bo se sprawdze na wsebie w
virtualpc :-)

> Miałeś coś popsute?

Nie, ale akurat ta powloka ze stabilnoscia to wiele nie ma wspolnego :-)

> Że niby też nie korzystam?

No nie wiem.

> Masz typowo windowsowe czasem zachcianki, jak z tymi ikonkami np, co do
> innych zależy jak i kto z czego korzysta.

No ikonki to uosobienie mojego dazenia do piekna ;-). Jakbysmy mazali
zarnem po jaskiniach to nie postalo by zadne dzielo sztuki. To sie
nazywa postep a nie przyzwyczajenia windziane :-p

> Oba znów są możliwe, nie wiem kiedy zatrzymałeś się w rozwoju systemu, ale
> szacuje że tak w 1998 roku.

A jaki program podlaczy tego iPoda do systemu? Pozatym do OS/2 nie ma
sterownikow na firewire i usb 2 chyba. Prosze o linka jesli jestem
nieuswiadomiony:-) Darmowego ofcurs.

> http://www.dominik.kei.pl/burza <- powstało w ciągu 2 minut może.

Pieknie, a wiesz ze brushed metal to mac?

> A wiesz że używam RealPlayer'a pod os/2?

A skad go moge sciagnac?

> A Macówki są brzydkie i śmierdzi im ze stacji dyskietek. Widzisz - też
> mogę pisać o wielu rzeczach o których nie mam zielonego pojęcia wcale!
> Heheh ;)

Problem w tym, ze ja uzywalem/wam os/2 a ty maka widziales na zdjeciu.

> okej - na przyszłość polecam jednak wiedzieć o czym się pisze a nie gadać
> jak poklepany.

Oczekuje szeregu linkow do w.w. rzeczy i odszczekam wszystko.

zdrowko

--
rz