Re: Re: Mozilla

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 08:00:58 MET DST

Rafalz <rav-z@gazeta.costuskresl.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Zeby uzywac masy urzadzen na USB :-D ?

Mam na usb czytnik kart pamięci, myszkę, klawiaturę, dysk twardy i
drukarkę. Wszystkie urządzenia chodzą znakomicie.

> Zeby moc prowadzic telekonferencje z dziewczyna jak jestem na delegacji?

Również jest oprogramowanie do tego celu.

> Zeby pozbyc sie kabelkow i uzywac wifi i bluetootha?

Zarówno do jednego jak i drugiego są sterowniki pod os/2.

> Zaby uzywac kamery i zewnetrznych dyskow na firewire?

Nie przerabiałem tematu.

> Zeby obrobic film z wakacji i nagrac go na DVD dla rodziny?

Też nie przerabiałem, ale DVD nagrywać można.

> Zeby synchronizowac jednym przyciskiem kalendarz z palmem i z komorka
> jednoczesnie?

Niedługo będę miał palma, oczywiście również na usb i wiem że będzie
śmigał pod os/2.

> Zeby tworzyc muzyke lub debesciarskie prezentacje?

Jedno i drugie jest możliwe.

> Zeby robic karykatury rodzinne w czasie rzeczywistym w programie
> graficznym?

Zaskoczę Cię ale te programy które mam mi wystarczają, embellish +
jphotobrush, a na dodatek corel Photopaint.

> Zeby porzucic balast dyskietki i uzywac niezawodnego pendrive'a?

Tego też nie rozumię? Z nimi też nie ma problemu przecież.

> Zeby uzywac 10 programow na raz i nie bac sie o wypadek PMSHELLA?

Miałeś coś popsute?

> Zeby korzystac z konta bankowego w domu przez przegladarke?

Że niby też nie korzystam?

> Zeby miec nowoczesne i bardziej dopracowane oprogramowanie? Zeby
> korzystac z taniej neostrady? Zeby w wolnym czasie pograc sobie w
> EuropeUniversalis lub innego Medala? Zeby nie patrzec w szare i
> prymitywne kupki majace byc ikonami?

Masz typowo windowsowe czasem zachcianki, jak z tymi ikonkami np, co do
innych zależy jak i kto z czego korzysta.

> Zeby bezstresowo pogadac z kumplami na GG? Zeby podlaczyc iPoda i zgrac w
> pare sekund muzyke na wyjazd?

Oba znów są możliwe, nie wiem kiedy zatrzymałeś się w rozwoju systemu, ale
szacuje że tak w 1998 roku.

http://www.dominik.kei.pl/burza <- powstało w ciągu 2 minut może.

> Zeby obejrzec divixa z podlozonymi polskimi napisami?

Że niby też nie oglądam?

> Zeby posluchac i obejrzec 'strimingi'?

A wiesz że używam RealPlayer'a pod os/2? On to chyba potrafi bo mi służy
jedynie do słcuhania jednego z moich radyjek, które niestety nie jest
łapane w Krakowie, wiem bo mam tuner radio/TV, który no niestety również
działa w os/2!

> Mozna dalej tylko po co?

A Macówki są brzydkie i śmierdzi im ze stacji dyskietek. Widzisz - też
mogę pisać o wielu rzeczach o których nie mam zielonego pojęcia wcale!
Heheh ;)

okej - na przyszłość polecam jednak wiedzieć o czym się pisze a nie gadać
jak poklepany.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564