Re: Re: Mozilla

Autor: Rafalz <rav-z_at_gazeta.costuskresl.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 23:17:38 MET DST

mbs wrote:

> - dziewięć lat bez konieczności przeładowania systemu

Hahahaha :-)

> Po co więc "nowe" - żeby mieć kłopoty? Żeby przesyłać ważniejsze dane do
> obcego kompa z OS/2 - bo ten na pewno się nie wywali?

Zeby uzywac masy urzadzen na USB :-D ? Zeby moc prowadzic
telekonferencje z dziewczyna jak jestem na delegacji? Zeby pozbyc sie
kabelkow i uzywac wifi i bluetootha? Zaby uzywac kamery i zewnetrznych
dyskow na firewire? Zeby obrobic film z wakacji i nagrac go na DVD dla
rodziny? Zeby synchronizowac jednym przyciskiem kalendarz z palmem i z
komorka jednoczesnie? Zeby tworzyc muzyke lub debesciarskie prezentacje?
Zeby robic karykatury rodzinne w czasie rzeczywistym w programie
graficznym? Zeby porzucic balast dyskietki i uzywac niezawodnego
pendrive'a? Zeby uzywac 10 programow na raz i nie bac sie o wypadek
PMSHELLA? Zeby korzystac z konta bankowego w domu przez przegladarke?
Zeby miec nowoczesne i bardziej dopracowane oprogramowanie? Zeby
korzystac z taniej neostrady? Zeby w wolnym czasie pograc sobie w
EuropeUniversalis lub innego Medala? Zeby nie patrzec w szare i
prymitywne kupki majace byc ikonami? Zeby bezstresowo pogadac z kumplami
na GG? Zeby podlaczyc iPoda i zgrac w pare sekund muzyke na wyjazd?
Zeby paroma przyciskami w banalny sposob stworzyc strone www ze
zdjeciami z wczorajszej imprezy? Zeby obejrzec divixa z podlozonymi
polskimi napisami? Zeby posluchac i obejrzec 'strimingi'?

Mozna dalej tylko po co?

--
zdrowko
r.