Re: Wykrywanie OS/2 - zmieniane U-A

Autor: mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 21:08:45 MET DST

Hubert Gajewski wrote:

> Ja tworzę pliki XML-owe ręcznie, bo wtedy mam nad wszystkim większą
> kontrolę. Poza tym ręcznie stworzony kod jest zwykle krótszy, a
> generatory czasem się mylą (sam zauważyłem). Niczego nie konwertuję.
> Nowe pliki piszę w Unicode i publikuję w Unicode.
> Używam go od niedawna, ale już zniknęły niektóre problemy - nie muszę
> ustawiać kodowania w KWrite (domyślny jest unicode), nie muszę wstawiać
> hashy, kiedy chcę na stronie użyć znaków z innych języków, no i w kodzie
> źródłowym wszystko wygląda tak jak napisałem, a nie #& itd.

> [...]

Zapisz aię dla potomności i wymyśl sposób implementowania UTF-8 do
staroci.

Używam tego gdyż znaczie sprawniejsze - np plik wymiany NN2 stanowi
dokładnie 50% pliku wymiany NN4.61, przy pracy z tymi samymi stronami! -
w sumie chodzi o sprawne przekazanie i odebranie informacji.

Pewne znaczenie ma również ich graficzna postać, lecz z całą pewnością
nie muszą to być dzieła na miarę Michała Anioła, gdyż próba taka zbyt
często kończy się na kompie użytkownika dziełem Picassa:)

--
Mariusz Błaszak mbs@granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >