Re: Wykrywanie OS/2 - zmieniane U-A

Autor: Hubert Gajewski <publicACTUAL_YEAR_at_NOSPAMhubertgajewski.com>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 07:18:19 MET DST

Ninik napisał(a):
> Wojciech Gazda <gazda@fema.wywalto-krakow.pl> nakombinował(a) coś takiego:

> Zależy co chcesz rzeźbić i jaką masz strukturę dokumentu. W moim
> przypadku, czyli wyłącznie języka polskiego, ewentualnie angielskiego utf
> jest bez sensu bo i po co z armatką na muchę?
> Do tego iso2 daje szereg udogodnień, Ty bez swoich narzędzi nie możesz nic
> zrobić, iso2 za to masz wszędzie niemal ;)

Ja tworzę pliki XML-owe ręcznie, bo wtedy mam nad wszystkim większą
kontrolę. Poza tym ręcznie stworzony kod jest zwykle krótszy, a
generatory czasem się mylą (sam zauważyłem). Niczego nie konwertuję.
Nowe pliki piszę w Unicode i publikuję w Unicode.
Używam go od niedawna, ale już zniknęły niektóre problemy - nie muszę
ustawiać kodowania w KWrite (domyślny jest unicode), nie muszę wstawiać
hashy, kiedy chcę na stronie użyć znaków z innych języków, no i w kodzie
źródłowym wszystko wygląda tak jak napisałem, a nie #& itd.

Swoją stronę domową mam nadal w ISO i tak pozostanie jeszze kilka lat.
No, chyba, że zrobię dwie wersję - UTF-8 i jakiś skrót w ISO dla staroci.

--
   \\|\/|// [Hubert Gajewski Online] [ http://www.hubertgajewski.com ]
  <  @  @  >[WAP] [ http://wap.hubertgajewski.com ]    [gg] [#2802626]