Re: Mozilla

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 23:04:14 MET DST

Ninik wrote:

> mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
>
> Nie wiem czy przypadkiem jej nie zmienia się przez przekompilowanie..

Raczej nie - wersja1.0 macaroni przy pierwszej instalacji zassała
ustawienia z NSC4.6. Poza tym można pobrać pliki dla wszystkich języków
poza suachili - podstawienie ręczne i zmiana danych w ini daje dobry
efekt wizualny - tylko drobiazg: nie chce działać:((

> SET MOZILLA_HOME=c:\dupa

Na c mam fat więc dupę będę musiał wpakować gdzie indziej:))

> BTW - ważny switch do działania unikodu:
> SET MOZILLA_USE_EXTENDED_FT2LIB=T

A co to to robi?

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >