Re: Mozilla

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 20 May 2004 - 02:38:50 MET DST

mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
> Raczej nie - wersja1.0 macaroni przy pierwszej instalacji zassała
> ustawienia z NSC4.6. Poza tym można pobrać pliki dla wszystkich języków
> poza suachili - podstawienie ręczne i zmiana danych w ini daje dobry
> efekt wizualny - tylko drobiazg: nie chce działać:((

Nie mam pojęcia, nigdy nie miałem ochoty robić mozilli polskiej bo ta mnie
nie gryzie w jakiś szczególny sposób :)

> Na c mam fat więc dupę będę musiał wpakować gdzie indziej:))

To przykład, ja c w ogóle nie mam ;)

> A co to to robi?

Magiczny switch pt obsługuj unikod jak należy" ;) Jak ktoś korzysta z
wikipedii to już nie zobaczy milionów pytajników w miejscach &lessthan;
itd :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564