Re: GCC + rozmiar plików?

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 22:49:38 MET DST

On Wed, 19 May 2004 22:40:23 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>"Jerzy Michniewski" <michniewski_j_at_kielce.home.pl> nakombinował(a) coś
>takiego:
>
>Niestety, dalej mam wykonywalny na 4MB :/ W opcjach znalazłem coś optimize
>-O3 i to też nic nie daje.. Co ciekawe lxlitem pakuje sie ten program na
>3,9MB :/

Zebym to ja sie na tym znal ;) Pewnie linkuje duzo za duzo i trzeba jakos zrobic, zeby
linkowal mniej. Sprobuj skompilowac jakis program w czystym C i sprawdz, czy sie
rozni... (headery chyba musza miec wtedy rozszerzenia).

A tak w ogole to na irc.anduin.net jest chyba ciagle kanal #netlabs - tam powinni
siedziec autorzy portu kompilatora ;)