Re: Java - ktra i gdzie

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_oldfield.pulapka-org.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 15:09:52 MET DST

On Thu, 13 May 2004 09:23:26 +0000 (UTC), "Ninik"
<ninik_at_dominik.kei.pl> wrote:

>To chyba jednak zrozumiałe?

Dla tfurcuf nie.

>Wiesz, pisanie w starym jest krótkowzroczne, lepiej kaleczyć nowe, a z
>czasem się nauczyć niż od razu dobrze umieć stare.

Lepiej produkować kiepskie strony. Gratulacje.

>Jak ktoś ma taki ekran to nie ogląda stron w pełnym ekranie tylko raczej
>ma kilka okienek, sam mam 1280x1024 i oglądam w okienkach, takich akurat
>800x600 lub 1024x768. Do tego większy jest ekran fizycznie więc
>rozdzielczość względna.

A ja mam 1680 i mam go dość daleko od oczu. I dla mnie czcionka 16
pkt. jest dopiero czytelna. I teraz sam zauważasz, że wymuszanie
konkretnej wielkości i konkretnej czcionki jest do dupy.

>A kto powiedział że CSS nie ma takiej możliwości?
Ależ ma. Tylko jakoś tfurcy jej nei uzywają.

>Tylko Ty cały czas upierasz się że CSS to zło konieczne i przekleństwo
>programowania www.

Bo daja możliwości paprania stron. Tylko tyle.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688