Re: Java - ktra i gdzie

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 12:19:44 MET DST

Adam Płaszczyca <trzypion_at_oldfield.pulapka-org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Lepiej produkować kiepskie strony. Gratulacje.

Każdy zaczyna od gniotów, nie masz na to rady, tak jest wszędzie. Nie ma
za to powodów by od razu uczyć się starego.

> A ja mam 1680 i mam go dość daleko od oczu. I dla mnie czcionka 16
> pkt. jest dopiero czytelna. I teraz sam zauważasz, że wymuszanie
> konkretnej wielkości i konkretnej czcionki jest do dupy.

Do dupy to jest jedna przeglądarka która nie potrafi takich czcionek
przeskalować, czyżbyś jej używał?

> Ależ ma. Tylko jakoś tfurcy jej nei uzywają.

Czasem chcą osiągnąć taki efekt bo niesttey strona im się rozwala w
wielkości największa.

> Bo daja możliwości paprania stron. Tylko tyle.

Wszystko ma swoje złe strony, nie ma jednak sensu tworzenie nowego
standardu tylko uboższego żeby poograniczać. XHTML 1.1 wurzucił wszystkie
okienka z siebie, to plus.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564