Re: sieŠ

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 19:54:35 MET DST

mbs wrote:

> [...]
Poczytałem sobie trochę w książkach i plikach txt.
z plików do kart 3-com dowiedziałem się, że na karsie jest zapisany jej
własny adres - brak lub nieprawidłowy adres karty mógł być przyczyną
odrzucania protokołów.
Po malutku dojdziemy co go boli!!

Trochę mnie wkurza zwis przy Dani, ale i to się przeskoczy -
Dani nie ma przecież zabezpieczenia czasowego.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >