Re: sieę

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 01:23:18 MET DST

mbs wrote:

> Dani nie ma przecież zabezpieczenia czasowego.

Po poradach Leszka Kubraka doszedłem co było z Dani!!!
Ta cholera sprawdza fizycnie CD! , a w kompie pod moją nieobecnośc było
grzebane i taśma od CD została założona luźno - nie miała pełnego
styku!!
Po dociśnięciu Dani działa jak powinno. Swoją drogą warto o takim
numerze pamiętać na przyszłość!

Dziękuję!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >