Re: sieę

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 13:53:03 MET DST

mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
> Wywala protokoły - jeżeli ustawię kilka, to przy botowaniu twierdzi, że
> np. prot x nie został zainstalowany, bo jest "be", gdy go zaremuję, to
> przy następnym botowaniu stwierdza, że kolejny mu się nie podoba - i tak
> po kolei wszystkie...":(

Bo protokoły też trzeba odpowiednio ustawić. Zresztą mi już dawno przeszły
wszytskie inne niż TCPIP, a tam ustawiania niewiele. Potem jedynie trzeba
sobie uustawić IP i różne usługi na nim ewentualnie..

Daj alt+f5 i pomijaj odpowiednie wpisy.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564