Re: EKG for OS/2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 17:14:56 MET

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> A nie pamietam, o jakim pisales...

To ja pisałem o pwICQ ;)

> I bylo po drodze jescze przyanjmniej jedno...

Było kilka, żadne z nich nie było nawet 1/100 tego co zwykle ekg.
Aktualnie pod os/2 jedynie wspominane wyżej ysm icq, bo to
jedno z dwóch na icq v8, ale oba są niestety dość beznadziejne.. :/

BTW: a co o jabberze powiecie? Usiłowałem jakieś javove uruchamiać
ale nic dobrego z tego nie było, na hobbesie lezy cos ale takie do
rzyci... :/

ps. chyba mamy sezon ogórkowy ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564