Re: EKG for OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 17:28:06 MET

Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl> napisał(a):

> "Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> nakombinował(a) coś
> takiego:

> Moim zdaniem pipe tu i ficzer do XCenter.

A jak ktos nie ma XCenter? Wolalbym jednak cos konkretnego...

> O nie... to akurat jest dobre w EKG :)

Tzn. jak obserwujesz rozmowy jednoczesnie? Z tego co wiem, trzeba sie
przelaczac... naraz kilku okienek ogladac nie mozesz... nie mozesz sobie
fajnie porozstawiac po ekranie... Dlugo by mowic o ergonomii

> Po co drag&drop?

hmm, wysylanie plikow, URLe np... Musiallbym pomyslec, ale na pewnoe
znalazlbym sporo korzysci.

> Eee tam, ekg takie jak jest jest w porządku. Mam jeszcze plaskate pwICQ i
> marzy mi się żeby było takie jak ekg. Zawiera dokładnie takie rzeczy o
> jakich pisałeś.

Hmm, no ja uwazam, ze akutaln pwICQ jest sporo gorsze od poprzedniego (1.x),
ale 1.x... bylo duzo wygodniejsze od ekg ;) (dla mnie)

> Mi w ekg przeszkadzają tylko wady kompilacji, przede wszystkim:
> + zepsute szukanie
> + krótki status
> + zepsuta literka Ą ;)
> Do tego dołożyć jedynie rurki do XCenter i gotowe.

Lista uzytkownikow z uzytkownikami, zktorymi mozna cos zrobic (kliknac prawym
i.. chatowac, slac pliki, wiadomosci, sprawdzac itp.). Konfiguracja grafczna
(duzo wygodniejsze) itd itp.

> Siła drzemie w konsoli.

Tia. To czemu uzywasz PM? ;)

> Ale myślę że wszytsko można sobie zrealizować tu
> poprzez rurki, ekg jest fajnym core'm, małe rurki mogłyby go ugraficznić..
> ;)

Ehh, ale po co robic to tak dookola? Rozumiem, jesli jest latwiej... Ale jesli
nie jest, to jednak warto zrobic graficzny.