Re: EKG for OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 17:08:21 MET

Marek Wojciechowski <mapson_at_pg.gda.pl> napisał(a):

> To może lepiej wyposażyć EKG w komunikacje poprzez rurki (jak to jest
> np. w WarpVision i innych) i w wxWidgets DrREXXie czy czymkolwiek
> dorobić ładny interfejs?

Mozna i tak, acz... protokol gg jest prosty, a dla chetnych jest libekg,
ktorego mozna uzywac i pewnie do tego samego sie sprowadzi, co dorobienie
rurek. Ja dla zabawy i z niecheci do korzystania z nieswojego pisalem od
poczatku...

Dla wprawnego programisyt penwie i tak cala zabawa bedzie polegala na
zrobieniu wloasnie teog interfejsu... A mi niestety daleko do wprawnego
programisty :(