Re: ostrzezenie przed jfs

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 19:32:50 MET

lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
takiego:
> Co jednak nie usprawiedliwia bezsensu chkdska na jfs... Na hpfsie, nawet jak
> jeszcze nie wsadzal plikow do found*.nazwapliku, to mozna bylo znalezc
> informacje o pliku w inodzie... Na jfsie.... podobno nijak sie nie da
> znalezc nazwy pliku... No troche to nie powazne ze strony IBM ;)

Mam partycję JFS, ponad sto giga, od... hmm.. conajmniej pół roku
(wcześniej na innym dysku w sumie miałem i było tak samo), problemów nie
miałem żadnych, a Tobie pliki giną, a jak się znajdują to tak żeby się nie
znalazły ;) Coś masz więc pewnie nie tak? No nie wiem, mi na prawdę śmiga
aż miło, chasem jakiś twardy reset się zdarzy, ale nigdy nie było czegoś
niewybaczalnego :/

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564