Re: ostrzezenie przed jfs

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 29 Feb 2004 - 19:09:41 MET

On Sun, 29 Feb 2004 19:07:55 +0100 (MET), Ninik wrote:

>lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
>takiego:
>
>A dlaczego Ci się cały czas z nim coś takiego zdarza?
>Ja z JFS'em nie mam żądnego problemu.
>Było chyba kilke wersji jego - może masz najstarszą?

Mam prawie najnowsza. Zdarza sie z mojej winy - z winy pamieci, ktora jest lewa, ale
juz ja dzisiaj oddalem i za tydzien mam miec nowa...

Co jednak nie usprawiedliwia bezsensu chkdska na jfs... Na hpfsie, nawet jak jeszcze
nie wsadzal plikow do found*.nazwapliku, to mozna bylo znalezc informacje o pliku w
inodzie... Na jfsie.... podobno nijak sie nie da znalezc nazwy pliku... No troche to nie
powazne ze strony IBM ;)