Re: Znów antyaliasing w mozilli

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 16:07:28 MET

On Sun, 1 Feb 2004 15:51:02 +0100 (MET), Ninik wrote:

>Hej
>
>Moja mozilla popełniła zbrodnie i zaczęła się buntować. Pomyliłem się raz
>na stronie i ku mojej szczególnej radości otrzymałem super długą stronę,
>ta znów się miała renderować około 10 minut (dużo literek do
>antyalisowania, błędów PHP hehe), więc nie czekając długo wykillowałem ją
>stąd. po ponownym uruchomieniu przestała mieć ładne czcionki,
>antyaliasowane. W innej wersji to samo. Wyrzuciłem więc moduł do
>antyalisowania i zainstalowałem go raz jeszcze - dlaej to samo. Nie mam
> [...]

A którą wersję FontLiba miałeś ? Bo jeżeli któryś preview 2.1, to właśnie dzisiaj
przestał działac, podobnie jak cały OpenOffice. Na liście dyskusyjnej Innoteka
od rana jest burza, ale niedziela, więc chłopaki śpią. Jutro rano się będą tłumaczyć.

Leszek KUBRAK
info_at_infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932