Re: Znów antyaliasing w mozilli

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 16:14:20 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> A którą wersję FontLiba miałeś ? Bo jeżeli któryś preview 2.1, to właśnie
> dzisiaj przestał działac, podobnie jak cały OpenOffice. Na liście dyskusyjnej
> Innoteka od rana jest burza, ale niedziela, więc chłopaki śpią. Jutro rano
> się będą tłumaczyć.

Ano fucktycznie ;) A było kiedyś w readme o tym, że ma działać do lutego a
potem nowa wersja itd, ale chyba zapomnieli o tym w nowszych readme a i
daty zmienić. To jestem spokojny bo coś z tym muszą zrobić i zrobią.

Kiedyś już tak miałem ale po chwili samo zaczęło działać..
Mam nadzieję że puszczą nową wersję i coś przy okazji poprawią. Może te
focusy na menu w OO - to mnie denerwuje i to bardzo.

BTW: będzie wersja pl OO? mi to nie przeszkadza, słownik pl sobie zrobiłem
i dla mnie ok, ale puścić kogoś do komputera to trzeba z nim siedzieć i
się męczyć żeby cokolwiek zrobił..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564