Znów antyaliasing w mozilli

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 15:42:31 MET

Hej

Moja mozilla popełniła zbrodnie i zaczęła się buntować. Pomyliłem się raz
na stronie i ku mojej szczególnej radości otrzymałem super długą stronę,
ta znów się miała renderować około 10 minut (dużo literek do
antyalisowania, błędów PHP hehe), więc nie czekając długo wykillowałem ją
stąd. po ponownym uruchomieniu przestała mieć ładne czcionki,
antyaliasowane. W innej wersji to samo. Wyrzuciłem więc moduł do
antyalisowania i zainstalowałem go raz jeszcze - dlaej to samo. Nie mam
pojęcia co z tym dalej? jak przywrócić antyalising? Próbowałem już chyba
wsyztskiego :/

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564