Re: OS na nowym komputerze

Autor: Jan Stożek (conus_at_chello.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 15:01:00 MET

Ninik wrote:

> O którą wersję os/2 Ci w ogóle chodzi?

        Warp 4. Instalowałem też jakiegoś FPacka (ale nie pamiętam którego -
dawno to było), DANI, XWorkplace (o ile tak to się nazywa).
Szczegółowych wersji nie pamiętam, bo jak sobie ustabilizowałem
konfigurację ze trzy czy cztery lata temu, to już tylko komputera
używałem. ;)

> Mi też się wydawało swego czasu że nagle os/2 na mnie się obraził,
> ale jak się okazuje sam sobie byłem winny, coś czuję że tak samo o
> czymś zapomniałeś ;)

        Albo do nowego sprzętu są potrzebne nowe sztuczki. :)

--
Pozdrawiam,
(js).