Re: OS na nowym komputerze

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 11:48:58 MET

On Sun, 11 Jan 2004 07:54:37 +0100, Bartosz Tomasik wrote:

>Użytkownik "Jan Stożek" <conus_at_chello.pl> napisał w wiadomości

>na
>sobie

Ja robiłem przesiadkę na nowy sprzęt poprzez skopiowanie wszystkiego na nowy
dysk, grafika na SDD, serowniki do dysku, ale, co może być ważne, to zamiast
OS2DASD mam DANIDASD z listą partycji jako parametr, co by je po starcie
właściwie traktował (/MT:lista partycji). Bez tego coś się żarło.

Pozdrawiam

Jerzy Michniewski