Re: OS na nowym komputerze

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 15:26:45 MET

Jan Stożek <conus_at_chello.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Warp 4. Instalowałem też jakiegoś FPacka (ale nie pamiętam którego -
> dawno to było), DANI, XWorkplace (o ile tak to się nazywa).
> Szczegółowych wersji nie pamiętam, bo jak sobie ustabilizowałem
> konfigurację ze trzy czy cztery lata temu, to już tylko komputera
> używałem. ;)

Wiesz jeśli tylko masz nowy dysk to wystarczy zrobić partycje o takiej
samej literce jak miałeś i xcopy /h/o/t/s/e/r/v
Problemy mogą być jeśli masz jakiś niestandardowy sterownik do dysku i
dani i ibm1s sobie z tym nie radzi (jak u Bartka).
Problem może też być po stronie płyty - było kilka fajniejszych błędów
które w ciekawy sposób się objawiały - np u mojego brata taka sytuacja
miała miejsce właśnie - musiał upgradeować bios.

> Albo do nowego sprzętu są potrzebne nowe sztuczki. :)

Oj kiedyś chciałem zmienić literke dysku sobie na inną i
przeinstalowywałem w tym celu system, chwilę później okazało się że nie
idzie instalacja i koniec końców winne były lewe sterowniki któe niby
właściwie wgrałem na dyskietce. Poszukaj w archiwum, też o to pytałem ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564