Re: Open Office 1.1 wersja beata :))

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 12:30:37 MET

Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl> napisał(a):

> lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor Piotrowski) nakombinował(a) coś
> takiego:
>
> A ja wręcz przeciwnie. Szkoda tylko że OO wyszedł zpod skrzydeł Innoteka,
> z jednej strony to chyba tlyko dzięki nim w ogóle jest, jednak z drugiej
> strony znając ich to nie będzie zupełnie to i w ogole zamknięty projekt..
> Jednak są szanse na to że będzie choćby polski słownik, że będzie to
> wspierane i rozwijane.
>
> Mozilla też miała swoje cudowne dni, pamiętam takie np m15 pod os/2 -
> trudno było tego nie wykrzaczyć wręcz, a teraz?

Ja mowie tylko o sceptycyzmie, nie jestem wyrocznia ;) Natomiast wydaje mi sie
(acz moge sie mylic, prosze mnie poprawic), ze czas dochodzenia mozilli jako
opensource do sensownj postaci jest sporo dluzszy niz chociazby firmowych
netscapow. I takie ogolnie mam odczucia co do wielu projektow Opensource.

Innotek to wada i zaleta - z jednej strony jak innotekowi sie znudzi, to
tyle... sorucow pewnie nie wypusci, a pozatym moze chciec na tym zarobic. Z
drugiej strony - jego chec zarobienia najprawdopodobniej spowoduje, ze OO/2
bedzie rozwijany sporo szybciej i sporo LEPIEJ niz gdyby byl projektem otwartym...